CansuKB kızıma 4 aylıkken teşhis konuldu atopik dermatit. Şuan 15 aylık inek sütü ve bahar polen alerjisinden kaynaklı. Önce neyden kaynaklandığını bulmanız gerekiyor, gün içinde sürekli vücudunu nemlendirin. Ben bepanthol sensiy daily ve mustela kullanıyorum şampuan ve nemlendirici olarak. Bu arada kıyafetlerini yıkarken toz deterjan değil sıvı deterjan kullanılmalı, yumuşatıcısı hipoalerjenik olmalı. Duş süresi 10 dk yı aşmıcak şekilde ılık olucak, sıcak su kaşıntıyı ve kuruluğu arttırıyor. Birde biz kortizonlu krem kullanıyoruz bölge bölge çuktığında sürüyorum 2 güne kayboluyor. Çok memnunum ara ara çıkıyor kolunda çok minik mesela bazen göbeğinde ve yüzünde. Ama krem sayesinde çabuk atlatıyoruz geçmiş olsun