CansuKB canım geçer inşallah, kesinlikle minikler hasta olmasın ☺️ seninki bi de daha küçük derdini de anlatamıyor. Benimki de yeni başladı gerçi kaşı kaşı diyo 🥲 şöyle söyleyim, alerjik bebeklerde atopik cilt genelde oluyor. Benim eşim Adanalı. Adana’ya gittik oğlum 3 aylıkken. Orda da yemekler çok baharatlıdır. Meğer yediklerim ona alerji yapıyormuş. Çocuk orda pul pul oldu derisi. Sonra anladık işte alerjisi varmış testler yapıldı falan. Çoklu besin alerjisiymiş. 1 yaşında geçti, inşallah sizin de geçecektir 🙏🏻 Rica ederim ne demek 🙏🏻