Gesincet benimde bebeğimde sizin bebeğiniz kadarken önce kaşlarında oluştu.doktor konak dedi. Sonra da saçlarında çıkmaya başladı. Hatta doktor erken çıkmış, olabildiğince temizle 2 ve 3. Aylarda daha çok çıkacak dedi.
Kafasına mustelanin konak şampuanıni sürüyorum. Banyoya girdiğimizde sürüp bekletiyorum. O sırada vücudunu yıkıyorum. Çıkmaya yakın da eşim ben su dökerken tarıyor.kafasini yıkayıp çıkarıyorum. Şuan hiç bişey kalmadı. 3 ay bir haftaligiz.