Kızım 3 yaşında geçen yaz çok denemiştim ama bezle arasında duygusal bir bağ oluşmuş ve şiddetle reddetmişti bende bu zamana erteledim ve bugün bezi çıkardım 1 kez üstüne yaptı rahatsız olmuş odasından kıyafetlerini almış alt pijamasını çıkarmış geldi yine anlattım uzun uzun temiz kıyafetler giydirdim ama kilot giydirmedim o güven sağlamış az önce anne üstümü değiştir dedi neden kızım dedim işedin mi? Yok dedi hadi yapalım dedim ve yaptı biraz çok sevindim😀😀korkuyorum anne dedi korkma kızım dedim ve kilot giydirmedim kızımda o güven veriyo onu farkettim şimdi sizinde tavsiyelerinizi alabilirim zira en korktuğum şey şu wc eğitimi