[silindi] suluğu awentin akıtmaz suluğunu aldım çok memnun kaldım oioi önlük de çok kullanışlı ancak oioi porsiyonlu mama tabağını ilk etapta kullanamadık çünkü tadım yapıyoruz şuan ve bir iki ay sonra ancak onu kullanırız. Termal çanta çok kullanışlı oluyor. Cam rende ve mama termosu da aynı şekilde çok kullanışlı. Boon marka silikon meyve emziğini bebeğim çok sevdi içine meyve rendeleyip koyuyorum dişini kaşıyarak yiyor çok sevdi. Ben bebek taraf kitabını almadım çünkü bebeğime irmik,pirinç unu, tambuğday unu falan asla yedirmeyi düşünmüyorum. Onun yerine amarant, kinoa unu ve keçiboynuzu unu kullanacam vakti gelince. Aylara göre meyve sebze tablosu var ona göre ayına uygun olarak sebze ve meyve ağırlıklı beslenme yapacam. Bir fikir olarak da şunu söyleyim sana canım. Migros’lar da prebiyotik yoğurt mayası satılıyor bir de SEK yoğurtluk süt satılıyor ben onunla yoğurt yapmayı düşünüyorum güvenilir bulduğum için hem de iki güne bir taze Taze yapacağım için dışardan süt almam zor olacağı için böyle yapmaya karar verdim.