Gzd_erclk 7 eylül doğum yaptım, havalar güzeldi ama 3 günlükten beri dışarıdayız. Hele bebek arabasıyla çıkaracaksın üşümez zaten korkma güzel giydir yeleğimi tak sırtına şapkasını tak çorabını giydir miss onunda havaya ihtiyacı var hem dışarıda daha mutlular oğlum 8 aylık evde bunalıyoruz o ağlıyor durmuyor ilgi istiyor. İlk doğduğu zamanlarda pusette 3 4 saat uyuduğunu bilirim eşimle yemek yer kahve içer otururduk sahilde hiç bebeğimiz varmış gibi değildi. Hem dışarıya gürültülü hayata alışması lazım. Nice günler kamyon sesine korna vs ağladı susmadı ama gün geçtikçe alıştı