sizce zamanımı yoksa erkenmi ayırmak istiyorum biraz daha geç olursa zorlanıcak gibi hissediyorum ama ayrılmakta istemiyorum bende onla uyumaya çok alıştım😔 karyola aldık 15 güne gelicek öğle uykularında bile yanında oturuyorum ayrı kalmak zor geliyor off siz nasıl yaptınız nelerle karşılaştınız veya neler yapmam lazım?