Kizlar 1.5 yaşında oğlum var kaynanamlarla yaşıyorum çocuğum kalabalik bı ailede büyüdüğü için ne televizyon izliyor nede başka bı şey sürekli gezme peşinde iş yapamıyorum o uyanıkken
Uyurken de az uyuyor zaten evi ve bulaşıkları ancak yapabiliyorum
Var mı bunun bı yontemi