kutsalmavi Eveeeett😍 ama tabi bu süreç ne kadar sürer bilinmez bazı dişler pıt diye çıkar bazıları zaman alır. Bizim ilk dişlerimiz yüksek ateş ishal iştahsızlık la geçti. Şimdide diş çıkarıyor anlaşılmıyor bile inşallah ağrısı sızısı en olmaz
Mom7 kutsalmavi bizim de 3 gündür ishal gibi de değil gibi de anlamdım her yediğini çıkarıyor ama çok az yapıyor su gibi değil 😥 ishal kaç gün sürüyor dişte ve ateş kaç derece kadar oluyor
Kirpikana Mom7 bazen hemen cikmayabiliyor mesela benim bebeğim 9 gün sonra 1 yaşına girecek 10. Ayında ateş ishal kusma iştahsızlık falan yaşadık ama çıkmadı hâlâ şiş duruyor öyle 🤦inşallah sizinki hemen çıkar ağrısız sızısız hayırlı olsun 🙂