Herkese selamlar🌸
Bugün bebeğimin 4. ay aşıları için sağlık ocağına gittik. Oradaki ebe ücretsiz bir şekilde Vegaferon kan damlası verdi ve günde 1 kez 5 damla vermemiz gerektiğini söyledi. İlacı araştırdım içerisinde paraben, sakkaroz gibi insan sağlığına zararlı kanserojen maddeler bulunuyor bu sebeple bebeğime kullanmak istemiyorum.
Fiyatı hiç farketmiyor temiz içerikli, yan etki yapmayan bir kan ilacı arayışına girdim, önerilerinizi bekliyorum sevgili anneler🥰