YigtnAnnesi 3 aylık 6.500 gram 6 kiloydu acaba doyuyormu doymuyor mu diye tereddütteyim doktor iyi diyor ama sizce normal mi meme reddi yaşıyoruz ara ara gazdan mememi almıyor ama 🤚🤦
Aysegul93 YigtnAnnesi gayet iyi doktor iyi demiş işte daha ne olsn benim oğlum 3 aylıkken 5900 du. Ne istiyonz bebeklerden tosuncuk mu olsn
YigtnAnnesi Aysegul93 kız benim yigit kilosu gayet iyi gidiyordu ikinci böyle gidince teredutte kaliyom
prenses_we_prens_annesii YigtnAnnesi benim kızda 3530 doğdu 51 cm geçen gittik 5300 62 cm dedi ideal dedi boyda önemliymiş orantısı sizin kaçtı bizim gibiyse iyi ideal diyorlar
durununannesii01 YigtnAnnesi tam kızımın kilosunda doğmuş kızım da 3 ay 10 günlük ve su an 5.600 grm yani bence iyi kilosu
YigtnAnnesi prenses_we_prens_annesii vallaha boyunu yazdı kağıda sormadım unuttum aha şimdi gittim 🤦ebe %90 iyi demişti 500 gram alınca kötü oldum
prenses_we_prens_annesii YigtnAnnesi ayda mı 500 gr almış benim kızda zayıf duruyor ama iyi diyorlar iyiler heralde ne diyelim
YigtnAnnesi prenses_we_prens_annesii evet kuzum bu ara meme reddi yaşadık gazdan dolasiyla hala devam ediyor benim yigit baya memeciydi bu pek memeci değil ama emiyor çok şükür de ayın 1 nde gitmiştim işte 500 almış
prenses_we_prens_annesii YigtnAnnesi ha yok Yani anne sütü tek mi demek istedim pardon mama değil mi diyecektim
prenses_we_prens_annesii YigtnAnnesi hangi ay 500 almıştı yani ayda ne kadar alsalar normal acaba yani bizim 3 ayda 1800 gr tek almışta kızım doktor normal dedi ama burda 6kğ olanlar az mı diyor bilemedim yawrum aç mı endişem o kilo alması değil pek