Doğum yapalı 4 ay oldu nerdeyse çok sıkı olmasa da bir diyete başladım en dikkat ettiğim de limonlu su ve akşm yemeğinden sonra asla birşey yemiyorum fakat fazla bir göbeğim kalmadı sarkmada olmadı çok şükür fakat alt göbeğim belli oluyor onu yok etmek istiyorum geçenlerde mekik çekmeyi denedim fakat hala dikiş kısmımda ağrı ve yanma oldu bebeğimle yürüyüş yapıyordum havalar geri soğudu yine eve tıkıldım kaldım bu göbeğin gitmesi için ne yapabilirim acaba ya 🤔🥺