Ayazinannesiseyda 20 ay 27 günlük arkadaşım benim oğlum doğuştan iştahsız 4 aylıkken anne sütünü bıraktı 8. 9 ayına kadar formül mamayı red etti ek gıdayı hiç demiyorum. Çok şükür bir sıkıntısı yok ama yemek yemekten nefret ediyor eşimde hiç sevmez yemek yemeyi kısa yoldan bir kapsül olsa yutup bitse der 🤦♀️Ona çekti galiba