Deletedmom_7 Mldasel sma ilk kullanıyorduk kilo aldırmadı aptamil aldırdı çokta memnunum hiç bir sorun olmadı gaz vs.
Bugleminannesii Mldasel valla genelde kabızlık gaz yapıyo diye duydum hep bizede öyle oldu. Kilo aldıran mama diye duydum diğer sorunları yaşamadiktan sonra kullanılabilir. Ben Bebelac normal olanını kullanıyorm memnunum
Denizvepasa DemirAlaz gaz yaptı mi? Benim oğlum gazlı bir bebek. Sma kullandım cok guzel kilo aldırdı ama kabiz yapti. Hipp kullanıyorum sanki o da çabuk acıktırıyor gibi geldi. Yarın kontrolümüz var eğer kilo almışsa devam ederim ama almamışsa değiştirmeyi düşünüyorum
Deletedmom5455451 Aptamil tavsiye edilmiyor Almanya da yaşıyorum ebe kesinlikşe kullanma gaz yapıyor dedi fiyat olarak da çok pahalı gereksiz aynu içerikli hippi ve ya bebevita yi tavsiye etmişti onu kullandım. Türkiye yemde gelince beblak kullandım
Bugleminannesii Deletedmom5455451 bebevita bimin ürünümü kilo aldırıyormu merak ediyorum uygun fiyatlı galiba o
Deletedmom5455451 Bugleminannesii bebevita hippe bağlı bi marka içerikleri aynı ben kullandım 14 aylık şuan oğlum memnun da kaldım kiloya fazla takılma sağlığı yerinde olsun yetiyor bıyu kilosu orantılı olsun yeter
Zlm Mldasel ben sma kullaniyodum Aptamil denemek istedim kızım sevdi ama gaz yaptı o yüzden sma ya geri döndüm
sevgielif123 Mldasel yorumları okudum da her bebeğe değişik bi yan etki yapmış. Benim kızıma gaz ve kabızlık yapmıştı hatta makat çatlağı bile olmuştu kızımda. Sma ya geçtim fark edilir değişiklikler yaptı. Kilo aldı gaz sorunu hafifledi. Ben memnunum
Bugleminannesii Deletedmom5455451 tabi sağlığı yerinde olsun yeterde bı ay geriden geliyor bizim kilomuz
balogul-2408 Mldasel Bende oglum dogdugu zamanlar aptamil kullandim cok guzel kilo aldirdi gazda yapmadi bize