Kirpikana 3 yıldır Siemens kullanıyorum benim korkumda patlaması şimdilik şükğr bişey yok kuruluma geldiğinde servis bana abla eğer ocak sıcakken üstüne şekerli bişey damlatırsan patlar dedi reçel,sütlaç,aşure gibi ben birtek reçel yapmadım sütlaç aşure yaptım ama dikkat ettim bişey olmaz inşallah temizliğe gelimce eliniz sürekli üstünde olması lazım çok çabuk çiziliyor