Sedaekrem bana da öyle söyledi. Eşim ayda 10 gün 24 saat evde yok geri kalanlarda da gündüz evde değil. Kendi karnımı zor doyuruyorum oğlumun öğününü zor hazırlıyorum günlük yoğurt nasıl mayalayayım süt dolapta uzun süre dayanmıyor dediğiniz gibi. Küçük kavanozlara mayalayıp açmıyorum kapağını o şekilde vermeye çalışıyorum açtığımdan kalanı biz yiyoruz