Arkadaşlar artık gerçekten kafayı yicem . Hayatımda bu kadar yaramaz çocuk görmedim 24 saat aglıyor. Ne yapsam mutlu değil. Yerde oturtup oyun oynamaktan ayağım Nasır oldu. Yinede mutlu olmuyor. Sürekli ağlıyor sürekli mızmız. Gece uyumuyor . Ne desem inadına yapar . Doğduğundan beri hep onun için uğraştım ama Gerçekten artık başaramıyorum olmuyor. Lütfen bana fikir verin 1.5 yaşında ne yapacağımı nasıl davranacagımı bilmiyorum