Kızlar bebeğim hiç emmedi hep sağarak verdim. Şimdi 5,5 aylığız çok az sütüm geliyor bende iki aydır mama ağırlıklı gidiyorum. Fakat bebeğim çok hareketli ve sma denedim bebelac gold denedim hiç kilo almadı. Geçen ay sadece 300 gram aldı. Şuanki kilosu 5,5 aylık 6800 korkuyorum hiç alamıycak diye. Kilo aldıran mama var mı acaba?