Günaydın anneler,
Nasılsınız? Kızım 20aylık. Hepimizin bebekleri gibi benmkinin de agresiflikler, huysuzlukları, inatlaşmaları oluyor. Sanırım buna 2 yaş sendromu deniyormuş. Peki siz o anki stresle baş etmeyi öğrendiniz mi ? Örneğin sabah uyandı kızım. Mutfaga geçtik, ona yumurta yapacağım. Tezgahtan bişey istiyor ama ne bulamıyorm. Muhtemelen almaması gereken bişeyi istedi zararlı olan. Bıçak vs gibi. Ağladı, mızmızlandı. Emzik verdim olmadı. Su verdim. Gitti geldi yine istedi. Bu kez karnı agrıdı, tuta tuta yanıma geldi. Bu kez de yumurtasını yemedi tabii mide doldu. Kıacası ben stres anını yönetemiyorum. Bu kez su verdim baska zamamin mama da verdiğim oldu. Bu kez yine yumurta yenmemişti tabii. O an tezgaha çıkarsam bi daha asla inmek istemeyecekti yani o da çözüm olmuyor.