Oykuuuuuu Kızlar oğlum 4 ay 9 günlük mama ile besleniyor. Önceden mamanın hepsini bitirirdi şuan hepsini içmiyor bırakıyor acaba sendroma mı girdi 😩😩 düzelir mi peki başına gelen var mı