gmzlgzl Aya yeni girdik bayram sonrası evimize geldk ve bebegim uzun uyumaya başladı korkuyorm akşam 9 da uyutuyorm emzirilme için uyanıyor skntımız yok fakat her sabah 7 ila 9 da uyanan bebegm uykudan vazgeçmiyor dün 11 di hala uyudugu için uyandırdm bugn de bekliyorm sanırım yine uyanmayacak beslenip uyuyor neden acaba uyanınca uyuklama hali yok sadece uykudan uyanmakta zorlanıyor sanırım bayramın yorgunlugumu anlamadım
boncukkkk Benim bebeğinde 15 dk 30 dk kadar uyuyabiliyordu 7.aydan sonra şuan 9 a girmek üzereyiz 1.5 saatlik uyudugu oluyor Ben her hangi bi problem var diye düşünmedim gelişim donemi uyku saatleri artabilir diye düşündüm Surda bekleyim bende