Merve2208 çocuk doktoru na gidiyorsunuz, o uygun olan aşıları söylüyor. Daha sonra reçete yazıyor ama devlet ödemiyor,eczaneden alıyorsunuz. Özel hastanelerde vurduruluyor. Benim hastanem tekrar doktor girişi yapıyordu, muayene ücreti ödememek icin başka hastaneleri aradım ve sadece iğne vurma ücreti alan yer buldum yaptrdm.toksq bir daha muayene ücreti ödeyecektim