tugcelyy233 Ben biraz pimpirikliyim. Aa bunu dr yazdı hemen kullanayim kafası yoktur bende. Iyice araştırmam gerekir. Bana da biogaia vermişti. Almadım bu sebeple. Sonra alerjisi çıktı. Ve bağırsağı araştırdım bağırsak için faydalı olan şeyleri de. Kendisine güvendiğim dr umda dilersen probiyotik kullanabilirsin deyince bir pişmanlık yaşamıştım kullanmadığım için. Bu sebeple size tavsiye ediyorum.