zeynosunannesii
Oğlum 6 ay 23 günlük 6. ayda tam anlamıyla başladık ek gıdaya(1 hafta öncesinde havuç, elma, armut sadece tadına baktırdım)
İlk başta tek öğün olarak gittik tadımları yaptık. Alerjik bebek olduğu için yoğurt tadamadı. Şimdi 2 öğün yapıyorum.
Sabahları muz, avakoda ve armut püresi içine az bişey alerjik bebek bebe bisküvisi ekliyorum. Anne sütü veya ıhlamurla acıyorum.
Akşam üstünde sebze püresi veya çorba yada muhallebi yapıp veriyorum. Sırayla gidiyorum yani.
Doktorumuz önce bir çay kaşığı sonra tatlı kaşığı sonra yemek kaşığı ve tadımı tamamladıktan sonra istediği kadar ver dedi.
Biz şimdilik böyle ilerliyoruz