Alparslan_habip Kızlar bebeğim 18 günlük emziriyorum .ve ara ara doymayınca mama veriyorum . Su vermeli miyim ? Ne zman vermeliyim
defnekokusu_ Alparslan_habip yaz bebelerine verilmesi öneriliyor sizi yanlış yönlendirmek istemem ama doktorunuza başvurun yinede
Zlm Alparslan_habip ben yazın çok terliyo diye veriyodum küçük bı biberonum vardı bu suluk basligida olan var ya onunla bir taneyi bir gün ara ara veriyodum
Yasemin38 Alparslan_habip doymadığını nasıl anlıyorsun canım. Daha çok küçük onun midesi hemen doyar . Sık sık emzir anne sütü su ihtiyacınıda karşılıyor zaten
cemre_-34 Alparslan_habip ek gıdaya geçiş sürecinde verilir az az şu anne sütü alan bebek 6 ay kadar zaten sut alırken suyuda karşılamış oluyor 6 aydan önce şu verilmesi önerilmiyor
Beno Alparslan_habip bende meme ve süt destekleyerek verdim mama verdikten sonra ağzını temizlemesi için bı kaç damla icirdim. Sütte vermeyebilirim ama mama daha katı kıvamlı gibi oluyor ve ağzında hep veya beyaz kalıyor o yüzden ben veriyorum
Deletedmom27337 Alparslan_habip her mama sonrası birlaç damla su veriliyor. Ağzı temizlensin pamukçuk olmasın diye. Birde yaz geliyor zaten. Biz 3 günlükken başladık suya