JustGrace Oğlum 13 Kasım 2018 de doğması bekleniyordu 19 Kasım da sezaryenle doğdu. Bakabilirseniz çok sevinirim. şimdiden Allah razı olsun.
poncikanne03 JustGrace cnm intagramın varsa oradan yazsana ekran fotosu atim grafikden takip edersin hem :)
Dila61 poncikanne03 merhaba kızım oldu 20 haziranda doğması gerekıyordu 11 haziranda sezeryan dogum yaptım bizede bakabılırmısınız
Nazliiiii poncikanne03 benimkinede bakabilir misiniz? Kız bebek doğması gereken tarih 25.05.2019 doğduğu tarih 29.05.2019 normal doğum
Mukaddes91 poncikanne03 merhaba bana da bakabilir misiniz tahmini Doğum tarihi 21.06.2019 gerçekleşen Doğum tarihi 14.06.2019 kız bebek sezaryen Doğum 🤗
2405 poncikanne03 rica etsem banada bakabilir misiniz 29 Mart doğması gereken tarih22 Mart’ta doğdu bebegim erkek
poncikanne03 Dila61 5 gün sonra atak haftanız bitiyor şuan huysuz bi dönemde prenses 8. Haftasında bi diğer atak zamanı
poncikanne03 Nazliiiii 7 gün sonra atak haftası bitiyor prensesin sıradaki atak haftası 12. Haftada başlıyor
Neslikara poncikanne03 banada bakarmısınız çok merak ettim nasıl bakılıyor 27 eylül oğlum 14 ekimdi beklenen
Aysima0554 poncikanne03 kızım 29 ekimde doğacaktı 16 ekimde sezeryanka dünyaya geldi bana da bakabilir Misiniz
poncikanne03 @Kzy şuan güneşli günlerdesiniz yani daha sakin güzel 6 gün sonra bi sıçrama dönemi başlayacak atak haftası başlayacak ve 1 hafta sürücek :))