tugba11 sizi emmiyorsa Red yaşıyorsunuz bebeğiniz aç olablir şuan o yüzden kaşık la Red yasarkwn mama verin en azından şimdi burdaki herkes mama verme aç olursa emer öyle bisi yok bebekler yapıları farklıdır bazen aç olsada etmez yada yemez kızım 5.5 ay emdi snra Red yaşadım zorladım 6 .ayda tamamen bıraktı mama ve ek gdiayla gidyrz şuan sa mesela ek gida red yasiyrum iştahsız sebebi ise dış çıkartması mesela sizin bebeğinize belki disten yapıyor olablir ama mama verin ki en azından aç kalmasin