Feyzanurdd Bebeğim ilk doğup geldiğinde bembeyazdı daha sonra sarılık geçirdi değer 17 ye cıktı kızımın beyazlığı yok oldu gözünün beyazı sarardı yüzü esmer gibi oldu. Acaba bu esmerlik geçer mi şuan 1 aylık ama hala ilk doğduğu gün gibi beyaz değil suratı
Frezya Feyzanurdd geçer. Benimki de uzun sure sarilik geçirdi basta cok esmerdi. Sonradan beyazladi. Su an mesela eski videolarini izliyor ama sarilik oldugu videolarina bakmak istemiyor sanirim kendi oldugunu anlamiyor bebe
gulsum_ Feyzanurdd geçer canım benim bebegim de 6 gün yoğun bakımda kaldı ışın tedavisi gördü çıktığında hala göz bebeklerinin içi sap sarıydı şuan 2 aylık o sarılıktan eser yok yüzü ve göz bebeğinin içi bembeyaz oldu çok şükür zamanla geçiyor takma kafana. 🌸
Tgk_tk Feyzanurdd geçer benim kızım da esmerdi bende babasına benziyo sandım sarılığı düştükçe yüzü gözü beyazlasti
defnekokusu_ Frezya ayy canım benim ya yerim onu ben😊 güldürdün beni sabah sabah Allah’ta seni güldürsün 😄
Haffuse Benim kizim da oyle, hatta yogunbakimda fototerapi gordu, Acilmasi uzun surdu… 2.5 ayda , en son golzerinden gitti sarilik… Gun icerisinde bol bol beslemeye devam et… Yani ilk gunku kadar degil elbette, ama acilacak rengi insaAllah emsise etme…
Deletedmom_112 Feyzanurdd geçiyor kuzum benim kızım da öyle ilk doğduğunda bem beyazdı sarılık geçirince yaklaşık bir ay boyunca kara bir kız oldu şuan 3 aylık ve pamuk gibi bir kızım var
Slm1122 Feyzanurdd benimki doğdunda beyazdı sonra karardı sonra tekrar beyazladı😂 4. Ayından sonra açıldı git gide canım sarılığımız 20 gün sürdü
Kubrabb Feyzanurdd Bizimde 18 değer ile bir gece küvöz de kaldık 8 e düştü eve taburcu olduk .Eve geldik çocuk hala uyuyor uyandıramıyoruz 1 aylık olduk neyse hala sarılıyız tahlil verdik 10 a yükselmiş. Sonra 2. Ayda tekrar gittik yine değeri 10 gözlerin iç sarılıgı 40’dan sonra geçti ama tenimiz geçmemişti 2,5 aylığa doğru biraz daha açılıp beyaz a dondu.Şuan 3,5 aylığız Pamuk gibi kendisi 😍 . Ama inanın o stres beni bıtırmıstı geçmiyor geçmeyecek diye üzülüyordum