Alparslan_habip bence fazla olur. Seni emince hâlâ aranıyor olması aç olduğu anlamına gelmez huysuzluk ediyo mu ağlıyo mu uykusunda sorun var mı bence bunlara bak. Çünkü bebekler refleks olarak emmek istiyo genelde. Benim kızım 32 günlük daha bi tık azaldı o aranma durumu. Ben de mama veriyorum sağlık ocağında ebe bana bir iki çay kaşığı su ver ağzında mamadan dolayı beyazlık kalıyo ya o temizlensin yoksa pamukçuk olur ağzında dedi. Ben günde 1 veya 2 kere 30 veya 60 cc mama veriyorum çoğunu geri çıkarıyo zaten o yüzden su vermiyorum ben