gocebebirbayan Trendyol dan baktım iki değişik şekilde gördüm. Üstü çizgili ve üstünde 50+ yazan. Bebeğim 15 aylık şuan. Hangisini kullanıyorsunuz 🌸 yardımcı olursanız çok sevinirim 🌹🙏🏻
Saripapatyaannesi34 gocebebirbayan düz sarı olan +50 yi kullaniyorum kızıma çok memnunum güneşin alnında bile durdu yanmadi
Elisatrgt gocebebirbayan bence trendyoldan alma eczaneden al sahte geliyor. 10₺ 20₺ ucuz koyuyorlar o kadar uyguna alcaz diye sahte almaya gerek yok en güveniliri eczane 😌