Prensannesiyimm Hayırlı sabahlar kızlar oğlum iki yaşında bu bir kaç gündür sürekli çığlık atarak ağlıyor.Gece hiç uyumadım sürekli ağladı sizce neden olabilir,başına gelen var mı.?
Zey-yus50 Prensannesiyimm gece değilde gündüz normal her hangi bir şeye benim oğlumda çığlık atarak ağlıo bildin siren sesi gibi aşırı rahatsız edici resmen bağrıo uyarıyorum vs ama yok
Prensannesiyimm Zey-yus50 niye ki acaba, gece bir anda uyurken oluyor bizde bazen gaz sancısı çekeriz hala o zaman da yapar ama bu kez çok şiddetli ve fazlaydı eşim korkutmuslardir dedi ama sürekli okudum