Ben hep bu konudan başlık açıyorum ama tecrübeli annelerden yardım istiyorum. Bebeğim gece iyi uyuyor dedim durdum şom ağzım susmadı nazar ettim. Bir kaç gecedir 3 gibi ağlayarak uyanıyor gaz sancısı mı var anlamadım aslında sancısı azalmıştı artık gazını çıkarıyor rahat rahat. Akşam 7-8 gibi uyur sabah 6 -6 buçukta kalkardı. Bir kaç gündür daha hava aydınlanmadan 5 gibi ağlıyor sonra uyumuyor. 6-6 buçuğa razıydım ama 5 te ayılamıyorum. Ne yapsam bilemedim akşam geç yatırayım dedim 6 da başladık uyutmaya çalışmaya, çok ağlatmak istemiyorum diye biraz kucak biraz deneme yaparken saat oldu 8. E 8 normal bi saat bir kaç gün öncesine kadar 7 de yatsa bile 6 buçukta kalkıyordu. Gündüz uykusu çok kötüyken biraz düzelttik acaba gündüz uyutuyorum diye mi böyle oldu? El kadar bebe hep bir uyku sorunu çok yordu bu konu beni artık