Arkadaşlar ben delirmek üzereyim. Dün evde 2 dk mutfağa girdim ya sadece pilav yapmak için, eşim yatak odasında bebeği yatağa koymuş kollarından tutup oturur pozisyona getiriyor, normalde o egzersizi yapıyordm ana tam oturtmadan?? Tam oturtmak henüz doğru değil diye biliyorum? Yanlışım varsa söyleyin. Ağladı çocuk, avuttm salona götürdüm, babası yapma öyle dedim verdim ona. Bu sefer geldim kayınvalidem çocugu yere koymuş bak yürüyor basıyor diyo baya baya çocugu yürütme peşinde. Her neyse, gece boyu ağladı çocuk saat başı uyandı emmedi de doğru düzgün. Gözlerim şişti uykusuzluktan daha yeni uyudu. Doktora götüreceğim bugun, içim rahat etmiyor. Bıktım bu cehaletten ellerindeki kedi yavrusu sanki