Eymen190218 Merhaba kızlar.A101 de dün baby goat keçi sütlü mama gördüm bebeğim alerji olduğu için raporlu mamaları içirtemiyorum ağzına almıyor doktorum birde keçi sütlü denememi söyledi.golden goat iyi mama duydum ama malım fiyatlar uçuk.baby goat biraz daha uygun geldi kilo aldırması gaz durumu nasıl kullanan varsa yazabilir mi ?
Defneninannesi Eymen190218 Benim bebeğimde alerjik bende almayı düşündüm ama tortulu kalıyor kötü kokuyor filan demişler yorumlarda. Kullanıyorsanız paylaşır mısınız yorumlarınızı?
Fulyaltin Instagramda gıda dedektifi diye bir sayfa var. Orada mamalarin içeriklerini araştırıp sunduğunda en faydalı olarak baby goat ı göstermişti. Yani diğer mamalar içinde 1 numara olarak göstermişti. Isterseniz sayfasından bakabilirsiniz tüm mamalarin icerigi yazıyor. Ben de suan bebelac var bitirsin hemen ona başlıcam. A101 den mi aldınız?
Eymen190218 Fulyaltin Türkiye üretimi olduğu içinde içime sindi aslında.bim ve A101 lerde var canım.daha almadım kararsızım ama sanırım alıcm fiyatıda uygun
Mrvcn Bende dün bu konuda soru sordum kimse cevap vermedi. Bende dün BİM’den eşime aldırdım. Kokusu biraz farklı içmez mi acaba diye tereddüt ettim ama içti Bebeğim. Şekersiz olduğunu Türk malı olduğunu biliyorum. Ama Bebeğime yarar mı iyi bir mama mı tam bilmiyorum bilen kullanan varsa yazsın lütfen
Eymen190218 Mrvcn evet canım Türk malı olması beni cezpetti hemde fiyatı.inş benim bebeğimde sever eşime aldırcam bugün
Pelrenc Biraz keçi kokusunun yoğun olduğunu ve tortu bıraktığını söylüyorlar ama ben denemedim.golden goat kullanıyorum. Kullanınca bizi de bilgilendirirseniz süper olur ☺️
Elmur Bebeğim suan 2 aylık hem anne sutu hem mama alıyor. Doğduğundan beri kullanıyoruz çok memnunuz gaz konusunda rahatız her bebek gibi Gazi oluyor ama aşırı değil. Oğlum severek içiyor doktorumuz da onayladı kilo alımı gayet iyi.
Eymen190218 Elmur canım kokusu çok kötü bebek basıl içsin gibi yorumlar var öyle mi acaba bilgilendirirsen seviniriz