Merhaba ilk başımdan beri büyük bir göğüslerim var ve sert değil göğüs ucum hiç yok bebeğim ilk başlarda çekiyordu artık oluşmadıkca bıraktı bende sagım yaptım Manuel pompa ve elektrikli pompa sütüm geliyordu hiç bir sıkıntı yoktu gayet iyi çekiyor ama yinede göğüs ucum oluşmuyor hemen sönüyor şimdi makineyle sagdigimda Süt gelmiyor elimle sagdigimda ise geliyor ellede bir yere kadar oluyo sizce yeni bir pompa almalımiyim bebeğim 3aylik şuan sadece mama ile besleniyor ve benim sütüm var göğüslerim sızlıyor