sevim_kos Linoskosu emzirmek anneyi de bebeği de rahatlatır o yüzden uyku geliyo. Ama bebeğiniz 6 aydan küçükse uyumayın çok tehlikeli
Elifinilki Linaa65 kayananam kendi çocuğunu emzirirken uyumuş sonra çocuk boşulmuş dikkat edin bence uyumayın Allah korusun
Elifinilki Linoskosu benimde ilk başta öyleydi bazen yine öyle oluyor bende telefona bakıyorum haberlere falan bir de kendini okuttur nefesi kuvvetli birine