Ozgemre kızım suan 3 aylık 18 günlük olduğundan beri Aptamil kullanıyorum, herhangi bir sorun yaşamadık, ilk 2 2,5 ay kadar gaz sorunu vardı ama o da ilk
aylarda neredeyse her bebek de olan bir sorun. Kilo alımı da iyi gidiyor, ilk ay pek kilo almadı ama ben sütümün yettiğini düşünüp mamaya geç başladığım için alamadı.