Bebeğim 6 gün sonra 4 aylık olacak. Bitti bitecek derken 3.aydan sonra daha da arttı gazı😔Geceleri yarım saatte bir sancıyla uyanıyor, gündüz uykusu yok denecek kadar az. İlaç + probiyotik kullanıyor halimiz bu…Uykusuzluktan tükendim artık, ne zaman bitiyor bu bebelerin gazı🥺