Kuzeyoglann 41 günlük bebegim geceleri 2-3 saatten fazla uyumuyor hep aglıyor meme verince susuyor sakinliyor yatagına koyuyorum yine ağlamaya baslıyor sinirlerim iyice bozuldu artık ne kadar daha devam etcek bu durumu yaşayanlar neler yapıyor 😢😢
CeylinEkim Kuzeyoglann gazı vardır alışmaya çalışıyordur vs vs 7. Aylık olduk hala uyumuyor bacım hep kucakta dişti ataktı derken allak bullak oldum iyice He bide 5. Hafta atağında da olabilir atak hesaplama var Google de ordan bakabilirsin
Aytensen Bu durumu bende yaşıyorum uykusunda sorun yok güzel uyuyor ama yanımda uyuyor yatağına koyduğum an uyanıyor bende burda bekleyeyim 🙏😩