Aytensen iki kizim var ikisi de dogduklari ilk zamanalr hic yataklarinda uyumadilar bende nerde uyurlarsa oraya koydum 3. Aydan sonra artik kendileri uyumaya basladi zaten 8. Aya kadar uykualri duzensizdi oyuzden hic kasmayin onun sana ihtiyaci var varsin koynunda uyusun ben kanepe ustu ana kucaginda nerde uyuduysa orda uyuttum hem daha cok kucuk illa kendi yatagi diyorlar ama zaten eninde sonunda o besikte yatacak egitim verilip yada aliskanlik yapacagi yasta degil kuzum yenidoganlar hic biseye alismazlar kucaga bile 😍☺️