Osman Gonulal in YouTube’da düşmelerle ilgili bir videosu var. Öncelikle sakın olmaya çalışın. Düştüğü zemin parke, laminant ise daha az tehlike, fayans gibi daha sert zemin daha tehlikeli. İlk 24 saat en azından gözlemlemeye çalışın. Bir de neresini carptigi önemli, başında bir şişme, kusma, gözlerinde kayma, burnundan su gelmesi varsa acile gitmek lazım. Ayrıca, genellikle kendi boyundan daha alçak bir yerden düştüğü için çok sorun olmuyor ama mümkünse siz uyandirip biraz izlemeye çalışın, içiniz rahat etsin diye. Allah yardımcınız olsun, anne olmak gerçekten endişeli iş