Aleynatnr45 Ben ✋ 18 yaşımda teşhis edildi anlamsız şiddetli ağrılar vardı. Şuan 28 yaşındayım. Ara ara kriz gibi gelip giden ağrılarım var kesinlikle stres temelli oldugunu söyleyeyim. Stres ve uykusuzluk agrilarimi arttiyor çoğu zaman yataktan kalkamıyorum bütün eklemlerim kopuyor sanki?! Doktor sadece ağrı kesici ve anti-depresan vermişti bana. ağrı kesiciyi bir süre kullandım anti depresana elimi sürmedim. Ağrı kesici işleri dahada beter hale getirdi. Bir süre sonra vücut ağrı kesiciye alışıyor ve ağrılara gerçekten fayda etmiyor. Kızımda çoklu besin alerjisi vardı( şükür geçiyor şuan) süt, süt ürünü, gluten vs diyeti yaptığım 6 ay boyunca ağrılarım çok çok azaldı neredeyse hiç yoktu şimdi diyet acmayla birlikte ağrılı uyanislar başladı 🙄 çok araştırdım bu konuyu birden fazla doktorla konuştum hayali ağrılar olduğunu ve bir tedavisi olmadığı konusunda ortak noktada buluştular. Kafein süt ürünü özelikle gluten tetikliyor diyet ve spor yaşam kalitesini iyileştirmek için önemli. Ben yapamıyorum umarım sen daha dirayetlisindir yaparsın 😘🌺🥰