Mirakbrs Bebeğim 9ay 20günlük ve hiç BÖyle olmamıştı normalde de onu arasa bırakır dışarı çıkardık ama şimdi yan odaya gidince acı çeker gibi ağlıyor sürekli yanında istiyor eşim eve geldiği zaman gözünün önünde kaybolunca ağlıyor atak mı bu kaybetme duygusu mu anlamadım ne yapıcamı şaşırdım yaşayan varmı
Deletedmom_105 Mirakbrs kuzum Ayrılık kaygısı yaşıyor bebeğiniz…benim en zorlandığım zamandı 9 ay🙈 şimdi haftaya 1 yaşına girecez Allah izin verirse..1 aya kadar sürdü bizim bu ayrılık kaygısı…çok zorlanıyor,çok sinirleniyordum..ama ayrılık kaygısını öğrendiğim gün çok üzülmüştüm,içim burkulmuştu..her an anne gidecekmiş hissini keşfetme dönemi ve bebekler için çok zor birşey..1 aya kalmaz geçer ☺️
Mirakbrs Deletedmom_105 gerçekten mi ya normalde ben hep onunla ilgilenirim oynarım ama tuvalete bile beraber gider olduk artık
Deletedmom_105 Mirakbrs aynen,bende çok sevinirdim bir yandan,kızım bana düşkün babaya değil diye, meğerse işin aslı başkaymış 😂1 aya geçiyor,çok zor dönem o dönem, valla dişten daha zor bence jsjssj