sena-21 resmen saçlarım akıyodu 😔 6 aydan bildiriyorm yeni geçti ama bak Farmasiden sarımsaklı şampuan kullanıyorum aşırı derecede faydasını gördüm.
Hamile olmadan önce de dökülme yaşadığımda bunu kullandım hep yeni saçlarım çıkıyo 🥰
Kokmuyo bu arada 😀