Oglum 2 bucuk yasinda ve yaklasik 4-5 gundur ara ara gozlerini kırpıyor bundan önce de dalardi bazen böyle bisey düşünür gibi normalde tv cok izlemezdi ama ramazan ayinda biraz maruz kaldi malesef bugun hic tv izlettirmedim bi bakiyim dedim de tv izlerken yapiyor genelde onun dışında hic yaptigini gormedim yarin hastaneye goturcem de oncesinde bi sormak istedim bu durumu yasayan oldu mu hic tik mi goz bozuklugu mu bilmiyorum ama kendime o kadar cok kiziyorum ki ekrana maruz biraktim diye çok