Derin_im 30 aylık oğlumla tuvalet eğitimine başladık. Çişini yapıyor ama kakasını yapmıyor, kakasının geldiğini belli ediyor ama yapmayı reddediyor. Daha önce bu durumu yaşayan anneler çözümleriniz nelerdir?
Merve Derin_im kızımda ilk öğretirken hep tuttu kakasını. Bende kabızlığa karşı probiyotik başladım lifli beslenmesini sağladım. 4. Gün tutmayı bıraktı ve biraz kaka yaptı. Kakadan korktu anlattım çiş gibi kakaya da bay bay yapıcaz diye. Hala çok kaka yapma taraftarı değil ama yapıyor çok zorda kaldığı için🥰