Merhaba,
22 aylık bir kızım var 2 günde bir kakasını yapardı şimdi 3 günde yapamaz oldu çok zorlamaktan ağlıyor eşim eczaneden bebekler için bi ilaç aldı lama gibi onun sayesinde kaka yaptı 2 kere öyle rahatladı.asla yapamadı her şeyi blendır olarak yiyor bebeklikten beri aşırı kusması olduğu İçin pütürlü yiyemiyor ne yerse geri çıkarıyor.Hiç böyle bi durumu olmadı ne yapacağımı şaşırdım tamda tuvalet eğitimine başlayacaktım ne yapmalıyım doktora götürsem. Mi bu hafta düzeliyor mu bi baksam mı bilemedim?