Kızlar oğlum 4 ay 7 günlük 3.750 doğdu. İlk 3 gün sütüm gelmedi mama verdim sonra gelince mamayı bıraktık fakat çocuk doymuyordu doktorumuzda mamaya tekrar başlamam gerektiğini söyledi. Şimdi hem anne sütü hemde mama yiyor. Şuan da 8.600 gr 68 cm doktorumuz kilosunun ve boyunun gayet iyi olduğu u söylüyor ama kayınvalidem daha doğruusu eşimin tarafındaki herkes bebeği obez yapıcam diye sürekli söylenip duruyorlar. Eşimi de gazlıyorlar eşimde mamayı keselim diyo gazlarına gelip az verelim diyo diyet yapalım diyo ya Allah aşkına 4 aylık bebeğe diyet olur mu kızlar doktorun herşey yolunda demesine rağmen eşim kendi tarafının lafına bakıp bana sürekli laf söylüyo aşırı derecede gergin ve kızgınım resmen ondan gizli yedirmeye çalışıyorum çocuğu doymuyo çünkü ağlıyo 4 aylık bebeğe 6 ölçek mama verilmesi gerekirken ben 2 vericekmişim 3 vericekmişim böyle saçmalık olur mu Allah aşkına bişe dryin bana sinir krizi geçiricem