hiç bişe yoktu kanepede uzanıyordu yanında oturuyordum aglama mızırdandı aldım kucagıma bi baktm bi gözu kızarmıs ve gozunden yaş geldi aglama gibi degil biraz mızırdandı sonra pışpışladm uyudu kızarıklıgıda gecti ama korktm bı an neden oldu bu yaşayan oldu mu acaba gitsek mi hastaneye