biranne1 Merhaba bebeğim 3 ay 10 günlük pH’ın halısında ki oyuncaklara uzanmıyor korkuyor gibi oynayamıyor oyun halısıyla daha erken mi normal mi? Sizinkiler ne zaman oynamaya başladı.
meltemineLduru biranne1 2 3. Aylikken koymaya başladım. Şuan 4 bucuk aylil Oyuncaklari yakalyor agzna sokmaya calsyor sokamaynca sinrlenyor ağlıyor. Vurup oynamyor cekistryo agzna sokmaya calsyo . .bida aliyom mecbur 🤷♀️
Sedaahmet biranne1 ben 2 aylikken koymaya basladim oyun halısına. 2 bucuk aylikken oyuncaklari izlemeye başladi. 3 aylikken tutmaya çalısıyordu. Şimdi 3 ay 23 günlük, oyuncaklari tutup agzina sokmaya başladi 😁
KayraninAnnesi biranne1 2 aylikken oyuncaklara vurmaya basladi suan 1 hafta sonra 3 aylik olucak oglum oyuncaklari agzina sokmaya calisiyo cekip ama her cocugun gelisimi farkli oluyo canm
biranne1 meltemineLduru ben de koydum 2 aylıkken çok durmuyordu hala öyle oyuncaklara vurmayı gösteriyorum çekiştirsin istiyorum ben de yapamıyor 3 aylıkken uzanıp almaya çalışması lazım diyorlar insan endişeleniyor haliyle 🙄
Selenay meltemineLduru valla benimkide öyle ya tutup çekip ağzına almak istiyo sonrada sinirlenip ağlıyo mecbur daha 5 dk da geri alıyorum ne kadar özenip almıştı teyzesi oyun halısını ama çok az duruyo 🤷♀️
mervee51 Palestinianbride kac aylik sizinki bende almak istiyorum ama durmaz gibime geliyor 54 günlük bebeğim yere koyunca hemen ağlar hep kucak ister gaz sıkıntısı da var ondan belki de hep kucak istiyor rahatlıyor acaba zamanla düzelir mi simdiden alsammi bilemedim😐
Palestinianbride mervee51 benim kızım 7.5 aylık oldu tam hatırlamıyorum ama 4 aylıkken falan almıştım sanırım zaten dönmeye başladı hemen oyalandığı saniyeleri geçmedi 2.elde almak istemedim duruyor öyle birsürü para..
EmelMina biranne1 3.5-4 e doğru uzanıp almaya asılmaya çalıştı. 3 aylıkken sallanınca sadece izliyor ve zaman zaman heyecanlanıyordu.
Karakuzu biranne1 ilk defa koyduğumda benim kızımda korkmuştu 1 aylıktı sonra ben kucağımda tutup kendim oynadım sonra koydum alıştı şimdi 3.5 aylık kendi oynuyor